FamilleCastel, francouzská vinařská společnost působící na trhu již od roku 1949, uvádí na trhnovou řadu aromatizovaných vinných nápojů (BABV) VeRy by FamilleCastel. Dokonalá rovnováha mezi vínem a ovocem– taková je nová kolekce vinných nápojů VeRyzrozených ze stoletého regionálního francouzského zvyku míchání vína s ovocem. Jedinečné nápoje značky FamilleCastel nabízejí čtyři harmonická spojení vína s příchutí grapefruitu, broskve, limetky a granátového jablka, vždy podávané výrazně chlazené.
FamilleCastel, tradiční francouzský výrobce a vývozce vína, vytvořil tuto novou řadu vinných nápojůVeRy v reakci na poptávku moderního zákazníka toužícího po inovaci. Značka FamilleCastel je zárukou vysoce kvalitního vína a nápoje VeRy se vyznačují dokonalou kombinací lahodné chuti vína a ovocné svěžesti s využitím přírodního aroma.
„Tento druh vína je velice oblíbený ve Francii, kdese v letních měsících hojněpodává jako aperitiv. Původ tohoto nápoje můžeme nalézt v lázeňských a přímořských oblastech, kde bývalo zvykem přidávat si do dobře vychlazeného růžového vína grapefruit,“ říká sommelier oficiální degustace.
Po velkém úspěchuve Francii, kde nápoje VeRy by FamilleCastelv současné době drží 25% podíl na trhu s přibližně 38 miliony prodaných lahví v roce 2013,se firma zaměřila na vývoz těchto vinných nápojů, protože mnohé zahraniční trhy jsou známé svou otevřeností k inovacím a hledání nových trendů v konzumaci; Česká republika v tomto ohledu není výjimkou. Cílovými trhy v Evropě jsou Česká republika, Polsko, Švýcarsko a Belgie. Mezi trhy, kde je tento nový produkt úspěšný, patří například také oblast Afriky.
V České republice budou nápoje VeRybyFamilleCastel představeny v Plzni ve dnech 17. – 18. května a v Pardubicích ve dnech 21. – 22. června v průběhu Apetit Festivalů, v Brně od 15. – 18. května na Festivalu středomořských chutí a vůní av Prazedne 21. června na Apetit pikniku a znovu potéod 10. – 14. července v rámci Francouzských trhů. Nápoje je rovněž možné zakoupit v prodejnách Billa, Tesco, Interspar či Žabka, a to v následujících příchutích:
VeRy Grapefruit– živý buket s čistým, citrusovým aroma, kterému dominuje aroma čerstvého grapefruitu
Ideální vyváženost a harmonie růžového vína a grapefruitu. Nejprve je výrazně cítit chuť čerstvých citrusů, pak se na patře rozlévá vyvážená lahodnost vína.
VeRyPeach – svěží, šťavnatý a příjemnýbuket se stálým broskvovým aroma
Chuť svěží a hedvábná. Perfektní vyváženost mezi stálostí bílého vína a sladkostí zralé broskve.
VeRy Lime – buket svěží a živý, s intenzivním limetkovým aroma
Chuť živá a svěží. Stálostlimetkové chuti je jemnězmírněna elegancí vína.Povzbudivá, aromatická,napjatá kyselost vyváženápříjemnou, dlouhou dochutí.
VeRyPomegranate – svěží a příjemnýbuket s dominancí ovoce
Vyvážená a harmonickákombinace kyselkavéhogranátového jablka a dobřevystavěného vína.
FamilleCastel
SkupinaCastelzahájila své působení jako rodinná firma devíti bratrů a sester, které spojovala láska k vínu. V průběhu let se jejich vášeň zformovala v úspěšný podnikCastel Group, jenž patří mezi uznávané odborníky v oblasti vinařství. „Rodinná vína“Castelových byla původněvytvářena pro zpestření chvil trávených s přáteli či k oslavám při svátečních událostech. V současnosti je cílem rodiny Castelpodělit se o tyto nápoje s mnohem širším segmentemspotřebitelů. Za tímto účelem se zrodila nová značka, jenž nese rodinné jménoFamilleCastel a každému má co nabídnout. Sdružuje dostupný sortiment vín, pokrývající široké spektrum chutí a představuje zahraničním spotřebitelům bohatství a rozmanitost francouzských vinic.
Zdroj: tisková zpráva
Napsat komentář