Lucy Liu se představila v nové roli! Stala se mluvčí Kampaně za mikroživiny společnosti Heinz (Heinz Micronutrient Campaign). Cílem průkopnického neziskového programu je boj proti životu nebezpečné podvýživě z nedostatku vitaminů a minerálů a chudokrevnosti z nedostatku železa u kojenců a dětí v rozvojových zemích.

„Jako obhájkyně dětského zdraví hrdě spolupracuji s Kampaní za mikroživiny společnosti Heinz v boji proti skrytému hladovění v důsledku podvýživy z nedostatku mikroživin a chudokrevnosti z nedostatku železa, tedy celosvětovým hrozbám pro zdraví, které poškozují tělesný i duševní vývoj milionů kojenců a dětí,” uvedla Lucy Liu, která rovněž působí jako Vyslankyně dobré vůle společnosti UNICEF. „Mikroživiny dávají podvyživeným dětem dobrou šanci vyrůstat ve zdraví a v plné síle. Tím, že podporuje distribuci sáčků s prášky obsahujícími mikroživiny, které se přidávají do takových jídel, jako je rýže, aby se zajistilo, že každé dítě ve své stravě získá nejdůležitější vitamíny, železo a minerály, působí Kampaň za mikroživiny společnosti Heinz ve světě významné změn,“ vysvětluje světoznámá herečka, která zazářila v úspěšných hollywoodských velkofilmech Charlieho andílci, Kill Bill: Volume 1 a Tenkrát na východě, nebo v televizním seriálu Ally McBeal, a dodává: „Mikroživiny jsou cenově vysoce efektivním způsobem, jak dětem pomáhat. Tyto sáčky jsou schopny pokrýt potřeby dítěte na příjem vitamínů a minerálů po dobu celého roku za pouhých $1,50, neboli za cenu šálku káv.”

„Z partnerství s Lucy Liu, vynikající herečkou a humanitární aktivistkou, v Kampani za mikroživiny společnosti Heinz, která již pomohla 3 milionům dětí v 15 rozvojových zemích a své poslání letos poprvé rozšiřuje do oblasti Afriky a do Mexika, má společnost Heinz velkou radost. Se svým soucitem k dětem je ideální mluvčí Kampaně za mikroživiny společnosti Heinz, která má v roce 2010 za cíl pomoci dalšímu více než 1 milionu dětí,“ uvedl předseda, prezident a CEO společnosti Heinz, William R. Johnson.

Kampaň za mikroživiny společnosti Heinz je základním programem v oblasti společenské odpovědnosti firem nadace H. J. Heinz Company Foundation, která na financování za účelem rozšiřování celosvětového dosahu tohoto programu poskytla od jeho založení v roce 2001 milion dolarů. Společnost Heinz sponzorovala vývoj prášků obsahujících mikroživiny a sáčků, které byly schváleny organizací UNICEF i Světovou zdravotnickou organizací.

Kampaň za mikroživiny společnosti Heinz zlepšila zdraví a blaho dětí v takových zemích, jako jsou Čína, Indonésie a Indie, a soustřeďuje se na vytváření udržitelných, cenově efektivních partnerství veřejného a soukromého sektoru za účelem boje proti tomuto znepokojivému ohrožení veřejného zdraví. Rovněž pomáhá vzdělávat zdravotnické pracovníky, rodiče a pečovatele.

Světová zdravotnická organizace odhaduje, že 2 miliardy lidí, tedy zhruba jedna třetina obyvatel světa, trpí chudokrevností, a to zejména v důsledku nedostatku železa. Většinu tvoří děti v rozvojových zemích. Zajištění doplňků obsahujících mikroživiny pro děti v kritickém věkovém rozmezí 6 – 24 měsíců může znamenat nesmírný rozdíl v jejich duševním a tělesném rozvoji.

Zdroj: tisková zpráva